GAIN 2 – Amendment 3 – neoadjuvanter Behandlungarm ist geöffnet

01.08.2016

GAIN 2 – Amendment 3 –  neoadjuvanter Behandlungarm ist geöffnet

Am 01. August 2016 wurde Amendment 3 der Gain 2 Studie live geschaltet. Es beinhaltet die Öffnung für den neoadjuvanten Behandlungszweig. Zur Erreichung des Rekrutierungsziels (2.886 Patienten) wird die Studie bis QIV 2017 für den Einschluss von Patientinnen geöffnet bleiben.

• 08.12.2016  The Lancet - Breast Cancer Series 2016

The introduction of targeted therapies has profoundly changed the course of some subtypes of breast cancer—but many challenges remain. The Lancet’s 2016 Series on breast cancer discusses the most recent advances in the three most common breast cancer subtypes. The first pair of papers focus on the treatment of advanced oestrogen-receptor-positive and HER2-positive breast cancers, while the third describes how an improved understanding of molecular alterations in the heterogeneous and hard-to-treat triple-negative breast cancer may lead to more refined and more effective therapy. http://www.thelancet.com/series/breast-cancer-2016

• 24.11.2016  Offene Stellen

Offene Stellen

Zurzeit suchen wir einen Clinical Data Manager (m/w) und einen Clinical Trial Coordinator (m/w). Die einzelnen Stellenbeschreibungen finden Sie in unserem Karriere-Portal.

• 21.11.2016  GBG 75 - INSEMA

Am 14. November 2016 wurde Amendment 4 Teil 1 der INSEMA Studie live geschaltet. Wir wünschen Ihnen einen guten Start.